Weekend

Jag har haft en riktigt bra helg och det känns som att jag hunnit med mycket utan att stressa. Lillfamiljen har varit här och vi lagade middag tillsammans med Mia, Daniel och mamma i fredags. Lördagen startade vi med en stor frukost, åkte in till stan och sedan umgicks jag med Lisa under kvällen, för att sedan åka vidare till Challange. Idag promenerade jag in till stan och lunchade med mamma, gick sedan förbi Sofia för att sedan äta middag och umgås med familj på Domherregatan.
 
Jag tog inga bilder på Isak, men måste bara berätta att han har utvecklats otroligt mycket sedan jag såg honom sist. Han är väldigt intelligent och mysig. Detta är en objektiv sanning.  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0