Stockholm!

5/6 - 9/6 befinnar jag mig i Sthlm! Jag och Anna hade tänkt att åka till Berlin i juni, men vi har skjutit på det och istället åker jag ner till huvudstaden för att umgås med min vän. Längtar!
 
Jag ska träffa gamla stjärnor och fina friends. Jag har till exempel kontaktat en gammal barndomskärlek som bor i sthlm. Vi träffades på Piteå summer games i kanske två dagar och jag blev stormförtjust. Så förtjust att jag började rota i soptunnor på stan efter pantburkar för att samla ihop till flygbiljetter. Jag hoppade även in i en och annan container. Helt normalt! Ni kanske undrar vad som hände med pengarna? Jag köpte givetvis chips godis för var enda öre. Vill påpeka att lodisföretaget inte drevs på egen hand, men jag ska inte delge min kompanjon;)
 
 
Anna i Sthlm när jag var där i våras:)
 
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0