Som plåster på såren

Jag och Mia satte oss i min "nya" bil för att åka på roadtrip till Umeå, men några kilometer utanför Skellefteå börjar varningstriangeln att lysa och på bilden nedan ser ni hur det gick sedan. Jag och Mia skrattade av bitterhet i flera timmar. Planen var att vi skulle vara framme kl 21.00, men med Hannas hjälp var vi i Umeå vid ca 02.00. Nu står bilen i Skellefteå och jag ber till gud att jag inte kommer bli pank pga av detta missöde.
 
Helgen i Umeå blev i alla fall riktigt lyckad, vilket är en tröst. Bästa vädret och bästa sällskapet!  
   
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Åh vad härligt! Utom första bilden..

Svar: Haha ja, det sammanfattar nog helgen:) Snart åker du ju till Umeå. Passa på att njuta av kvällssolen på balkongen!
Frida Marianne Johansson

2013-05-21 @ 22:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0