Morsdag

Började dagen på balkongen med frukost och musik och åkte sedan vidare till stan för att träffa familjen på Piteå Stadshotell. Pappa och Cissi bjöd, dagen till ära (fina mammor och en födelsedag), släkten på brunch, vilken bestod av den absolut bästa buffé jag ätit. I all iver glömde jag att ta kort på första omgången mat, men nedan får ni i alla fall ett smakprov av det fantastiska utbudet. Efter vrålbrunchen hade mitt skärp i midjan vidgats till sista hålet och vad som hände när jag kom hem förtäljer inte bloggen, förutom att jag låg och sov ett bra tag efter sviterna. LOVE Statts bruch!
 
Kortet är taget på Mias tallrik som var betydligt prydligare än min. 
 
 
Efter vilan åkte mina nya träningsbrallor på och jag och Mia promenerade till Willys för att införskaffa mat inför kvällens picnic tillsammans med vår kära rara underbara mamma. 
 
 
 
 
Vilken härlig dag och fantastisk helg ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0