Hur hamnade jag här?!

Varje dag påminns jag om hur lyckligt lottad jag är. Jag känner mig frisk, både i kropp och psyke, jag har tusentals fina minnen och lika många möjligheter. Att jag nu bor i en lägenhet i ett av Piteås mindre uppskattade områden och har ett arbete i pyttelilla Älvsbyn känns inte alltid inspirerande och ibland funderar jag på hur i h-vete jag hamnade här? Trots visst missnöje skrattar jag varje dag, jag minns tillbaka och drömmer om framtiden.
 
Jag har inte kommit i ordning ännu i lägenheten, men förhoppningsvis ramlar bitarna snart på plats.

Kommentarer
Postat av: Robin

Men så mysigt du fått det! Och kul att du börjat blogga igen - jag är bänkad vid datorn! :-)

Svar: Jag måste bara få igång en bra rutin, både med bloggen och bilder:))) Kul att du hänger med!
Frida Marianne Johansson

2013-05-12 @ 19:02:58
Postat av: Anna Pee

Kul att se bilder från lägenheten! Längtar tills du kommer hit!

Svar: Men jag med! Så himla kul det ska bli och vilken bra start på sommaren:D
Frida Marianne Johansson

2013-05-18 @ 14:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0