Två goda vänner, en syster och pumpade muskler

Söndag sägs vara en vilodag och i viss mån är det nog så. Det enda som inte är vilosamt är den svagt molande ångesten som infinner sig just den dagen på veckan. Det spelar ingen roll hur mycket jag tycker om ett jobb, söndagsångesten är här för att stanna. Men vad kan jag göra åt det? Ingenting, förutom att spendera dem på bästa möjliga sätt.
 
Förmiddagen spenderande jag med mig själv, städning, läsning och en stor frukost. Efterlängtade Lisa H kom vid lunch och vi surrade konstant i några timmar. Sedan svidade jag om och åkte till korpen tillsammans med Mia för att jobba på biffigheten. Tillsist entrade jag och Mia Sara P:s hem i Roknäs efter att förväxlat Roknäs med Lillpite och blivit sena som vanligt. Sara bjöd på en riktigt god päronpaj. 4 bitar päronpaj i stället för middag. Not to bad. Bäst av allt var lilla Edvin. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0