Någon gång händer det... inte.

Bilen gick sönder igår... IGEN! Så lurad. 21 000 :- har jag spenderat på en bil som fungerat i ca 2 v. Ibland kommer jag på mig själv smida ondskefulla planer. I stunden verkar det helt enkelt rationellt att klippa ut bokstäver från en tidning al á bodyguardpsykot.
 
När jag kommer hem från jobbet, fortfarande bitter över att jag ska lämna in bilen på verkstad, öppnar jag ett brev som innehåller en trisslott... YEEEEEEEES! NU är det min tur! På riktigt, det är nu det händer! Det är nog gud som skickat trisslotten som plåster på såren och som ett bevis för att hen finns. Under de få sekunder det tar att skrapa lotten ser jag mig själv malligt nöjd och RIK! Lustigt nog är det jag först ser framför mig handskalade räkor istället för frysförpackningen jag brukar köpa. Stora drömmar, stora drömmar...
 
F*n! Det blev ingen miljon, inte ens en sketen ny lott. Nä men... frysta räkor... det är ju nästan lyx. Bilen låtsas jag inte finns.  
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0