Lördag, 2013-06-01, i bilder

Vilken härlig dag. Bakade bröd direkt på morgonen med sötmandel som huvudingrediens. Jag älskar att äta en stor frukost på helgmornar ute på balkongen. Mamma kom till mig vid lunch och åt banan-choklad-kokosglassen som jag blivit totalt fäst vid. Gjorde mer glass även idag. Efter glassen åkte vi till reprisen och till rusta och äntligen har jag hittat utemöbler som passar min balkong. Har sökt efter ett litet fyrabord, men har inte hittat något. Nu har jag helt enkelt köpt två små bord som jag satt ihop:)
 
Kvällen spenderade jag tillsammans med Mia. Vi hade laddat upp för fest då min kollega Lisa bjudit in oss till henne. Rosé och nötter istället för middag... kanske inte en lyckad kombo. Till krogen kom jag aldrig, utan ringde mamma och bad henne köra hem mig. Hade inte gjort succé på krogen, min superfina klänning till trots. Det var i alla fall en trevlig dag och kväll:) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0