Återhämtning

Som ni förstår av mitt tidigare inlägg blev det en tuff kväll. Har legat i soffan nästan hela dagen tillsammans med Mia. Vi har beställt pizza och gjort min nya favvoglass, Det är härligt att ha lite humor, så att det går att skratta åt eländet! Sofie joinade oss även och vi har verkligen haft kul och bjudit på oss själva:)
 
Min bil gick sönder i torsdags... igen och idag fick jag hjälp med att boxera åbäket till en verkstad. Tack Mia och Daniel!
 
Imorgon ska jag upp kopiöst tidigt, då jag och Elias åker vid 06:00 till jobbet. Vi båda har en hel del som vi vill jobba undan i med våra respektive resor till Sthlm.
 
Natti Natti!
 
 
 
Mia och Daniel på morsdag. Mycket söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0