Älskar att vara ledig!

Har gjort en massa trevligheter under helgen, men har varit dålig på att fånga det på bild. I lördags var jag och mamma t ex på loppis, shoppade och fikade på stan (där av mina nya RayBans). På kvällen åt jag och Lisa sushi, drack vin och slutade till sist på 1906. Riktigt trevlig dag och rolig kväll. 
 
Söndagen spenderade jag i vanlig ordning på min balkong med en stor frukost, för att sedan äta lunch hos mamma. Efter lunchen satt Mia och mamma och gjorde semesterplaner medan jag låg och sov inlindad i en filt på gräset. Älskar sommar! Har varit på BP och tyvärr har helvetesbilen gått sönder igen. Håller på att bli ruinerad och funderar verkligen på att flytta in till stan och aldrig, ALDRIG (!), mer köpa en bil. Funderar även på att sluta blogga eftersom jag inte har någon bra kamera och nu börjat med instagram.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför sluta blogga? Jag tycker det är rätt trevligt att läsa din blogg:)

Svar: Kul att du tycker det:) Hade jag en bättre kamera skulle nog bloggandet kännas lite mer inspirerande. Kanske får införskaffa en...
Frida Marianne Johansson

2013-06-20 @ 21:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0