Lyckligt lottad!

Vilken milstolpe, vilken bragd, vilken sensation! Idag har jag sovit till 09.00, shoppat och lunchat på stan med mamma och dessutom fått betalt för det. Fint det här med semester. 
 
Efter ett dödenspass (spinning) på Korpen spenderade jag kvällen hos farmor tillsammans med fina släktingar från GBG. Farmor bjöd på hembakat fika på hennes "baltan". Bra ord det där, för är det en balkong eller altan? Farmor har i alla fall finaste gården i stan. Att jag dessutom fick en inflyttningspresent från Hanna, Arvid och Isak gjorde gjorde dagen ännu bättre!
 
Idag var en sådan dag som påminde mig om hur bra jag har det och hur fina människor jag har runt mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0