Det går mot höst

För lite sömn, för mycket socker och ett hav av kaffe karaktäriserar mina, snart tre, arbetsveckor efter semestern. Tröttheten till trots har jag orkat vara social även på kvällarna. Jag måste verkligen passa på nu när alla hemvändare är i Piteå. 
 
Igår åkte jag och hämtade mamma efter jobbet för att plocka blåbär. Det regnade, men en liter fick jag ihop. Picnicen som mamma hade med sig åt vi på mammas balkong insvepta i filtar och skyddade från regnet. Mysigt. 
 
 
Mamma en mästare på picnicmat!
 
Träffade Anna P under min lunch idag för att säga hejdå innan hon åker hem till Stockholm. Kanske bor vi i samma stad en dag:) Efter jobbet mötte jag upp tre barndomsvänner på Nodo. Det är verkligen något speciellt med barndomsvänner. De ger så bra energi och det finns alltid saker att skratta åt:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack :-)

2013-08-03 @ 00:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0