Tycker du som jag...

så gör jag det en annan dag. Att packa, det är inte kul! Jag plockar ner en grej varje halvtimme i mina kartonger. Så oinspirerad är jag. Jag orkar verkligen inte ta tag i detta och dessutom känner jag mig sjuk. Även Isak är sjuk idag, så jag har agerat madrass åt honom medan jag och Arvid slappade framför en Hitchcockrulle! Isak sov väldigt länge i min famn och det var verkligen mysigt:)
 
Imorgon blir en flitig dag. Ska packa klart, ringa runt en massa ärenden för att skriva över räkningar på Hanna och Arvid och för att anmäla mig som bostadssökande till massa olika bolag. Tvätta och boka biljetter till utlandet ska jag även göra. 
 
Så, nu är det dags att säga tack för idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0