Sista kvällen med mina stjärnor

Trots att jag har haft relativt väl tilltaget med tid har jag inte hunnit allt jag planerat att göra. Jag har fortfarande inte ringt mitt försäkrings- och mitt bredbansbolag. Inte heller har jag hunnit städa efter att mina ägodelar förpackats i kartonger eller anmäla mig till olika bostadsbolag. Min önskan var att börja uppdatera mina socialtjänstkunskaper i dag, men den önskan hör nu mer till morgondagens resdag. 
 
Det händer så mycket i mitt liv just nu att jag själv knappt hinner uppfatta hälften.
 
* I fredags tog jag min socionomexamen
* I morgon flyttar (!) jag till Piteå
* På torsdag börjar jag jobba
* Den 8/2 åker jag och Teo på semester till Amsterdam och där kommer vi ta väldigt avgörande beslut.
 
 
I kväll skålade vi hemma på Gnejs för vår tid som en stjärnfamilj. Jag kommer sakna er ♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0