Sista gången

När allt är så ovisst att hela livet kan se annorlunda ut inom en veckas tid, då känns allt som den sista gången. Civilstatus, bostad, umgänge och sysselsättning, ja allt kommer förändras inom kort. Många meningar inleds med: det här var nog sista gången, eller: kan ni första att det bara är x dagar kvar?
 
Idag var sista gången jag var på EPP med mina klasskompisar. Det var ett riktigt trevligt gäng tjejer som samlades ikväll för att surra och dricka en öl. Efter EPP gick jag mot Ålidhem för att se film med Robin, Lisa och Ellen. Bland de sämsta filmerna jag sett men sällskapet var detso bättre. 
 
Har förresten sovit drygt nio timmar inatt och det är jag otroligt tacksam för. Efter en vecka med 3 - 4 timmar sömn per natt var jag så slut att jag gick och la mig strax efter 23. En natt med total tystnad och inga tider att passa morgonen därpå kändes som harmoni!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0