Simply the best!

Nu smäller det! Det är bara att korka upp bubblet och dunka oss själva i ryggen för i dag är dagen med stort D. För sju terminer sedan jag entrade Umeå universitet och gick direkt fram till Ellen och sedan dess har vi följts åt genom dessa år. Jag blev tilldelad den bästa basgruppen någonsin och den gjorde att första tiden av studietiden blev fantastisk! Ida och Hanna hoppade på tåget i samband med nollningen och har berikat studietiden med mycket skratt. Hanna tog en välförtjänt paus och henne får fira nästa år i ställlet. Robin, Lisa och Jenny har ramlat in som nya stjärnor det senaste året och jag och Lisa fortsätter tillsammans som norrlandstöser.
 
Saken är den, i dag får jag min socionomexamen (Degree of Bachelor of Science in Social Work). Jag känner mig stolt över mig själv och över alla mina vänner! Nu går vi in i ett nytt skede i livet och jag önskar er all lycka i livet.
 
Jag kommer sakna er...
 
till dess att vi ses igen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0