Examen

Nu har jag en titel. Jag är en stolt socionom! Ceremonin var fin men vemodig. Jag och Ellen stod kvar på scenen och grät i mörkret ett tag, för att säga hejdå är inte lätt. Även om vi kommer hålla kontakt blir inget som förr, men så är det i livet. Nu hoppas jag på en fantastisk framtid för mig och alla mina vänner från studietiden.  
 
Efter avslutningen på Universum åkte vi hem till Gnejs och där ÅT och umgicks vi hela kvällen. Jag känner mig jättenöjd och glad över hur kvällen blev och vill tacka alla som uppvaktat mig♥. Tusen tack för de fina presenterna! Klockan sitter på min arm och tavlan kommer hänga i min framtida lägenhet!
 
 
 
 
 
 
 
 
När jag får min första lön ska jag införskaffa en kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0