Balsam för själen

I går när jag och Ellen gick hem från universitetet var det så fantastiskt vackert ute. Solen lyste och det bokstavligen glittrade på träden. Det kändes så där magiskt och jag hade inte blivit förvånad om Plupp och en lämmel dök upp längst vägen.  
 
Det har varit en intensiv vecka, präglad av presentationer och prestation. Utvärdering och kvalitetskursen avklarades igår och idag blev jag godkänd på det sista momentet i barnkursen. Till veckan har jag ett seminarium i psykiatrikursen och efter det har jag gjort mitt på denna utbildning. Jag känner mig stolt över vad jag åstadkommit under dessa år och jag tycker verkligen att jag är värd en stor guldstjärna. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Robin

Du ÄR en stor guldstjärna och jag är tacksam för att våra vägar har korsats! :-)

Svar: Vad rörd jag blir. Jag kan inte annat än att säga tack det samma:)
Frida Marianne Johansson

2013-01-11 @ 00:13:55
URL: http://konstpaus.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0