2012 - 2013

Nu har snart sex dagar av det nya året passerat och jag undrar vad år 2013 har att erbjuda.
 
2012 har nog varit mitt tuffaste år hittills och jag hoppas verkligen att den ovisshet som präglat året kommer omvandlas till visshet. Jag har fått mycket stöd och framförallt har Hanna och Arvid fått vara min krycka i vardagen och för detta är jag tacksam. Mycket positiva saker har även hänt. Absolut störst har varit att bli moster och gudmor. Jag har fått följa Isaks första tid i livet och det kommer jag minnas med glädje. Det har inneburit många sömnlösa nätter och försämrad studieförmåga, men det har det definitivt varit värt! Jag har haft mitt första "socionomjobb", tagit min kandidatexamen och spenderat mycket tid med min familj och under en termin haft mycket tid för vänner. Aldrig, i mitt vuxna liv, har jag rest så lite som jag gjort under år 2012, men en riktigt mysig resa till Spanien tillsammans med Ellen och Ida blev det ändå. Att göra en utlandsresa under ett år är givetvis inte bara, utan ett privilegium, men i jämförelse med hur jag brukar ränna är det lite. 
 
Jag tror och till viss del vet att det här året är en avgörande tid i mitt liv och detta säger jag med skräckblandad förtjusning.
 
 
  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Pee

Jag önskar dig ett fantastiskt 2013, och det tror jag att du kommer att få också. Bra saker händer bra människor! kram!

Svar: Gullig du är! Vem vet kanske vi två bra människor får mer tid att umgås på daglig basis;)
Frida Marianne Johansson

2013-01-09 @ 15:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0