Lugn och ro

Min semestervecka har varit rofylld på många sätt och det känns faktiskt helt OK att vardagen sätter igång imorgon. Jag har helt enkelt bara haft en välförtjänt paus. 
  
 
 
Lördagen spenderade jag med mamma. Vi strosade runt på stan och nere vid hamnen, lunchade på Nodo och jag köpte mig en ny vardagsväska, då min förra gått sönder. Riktigt klassiskt snygg från Wera Stockholm. Har ingen bild på den, men kanske lägger upp en framöver. Åt även middag hos mamma. Paj och äppelkaka. Riktigt gott!
 
 
 
 
Idag (söndag) åkte jag, mamma och Mia ut till Karlberg och plockade lingon. Hade tänkt att leta svamp, men gav fort upp. Har ingen aning om vilka svampar som är likameddödensvampar, så lingon kändes som ett tryggare val.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0