VELIG!

Jag kan inte bestämma mig huruvida jag ska åka till Piteå i helgen eller inte. Fina Christina och Anders har utflyttningsfest vilken jag vill vara med på. Men! Det har inte gått bra med plugget i veckan och jag har bara böckerna över helgen. Sedan har jag också tänkt att åka till Piteå i oktober eller november. Det kostar nu mer 500 kr för mig att åka till Piteå. Jag har blivit "tvångsvuxen". Varför, varför blir man helt plötsligt vuxen vid 26? Visst det hade varit helt ok om det fanns studentbiljetter, men det gör det inte. NOT NICE! Och sedan tänker jag... hur kan jag vara velig över ett så pass litet beslut?
 
Vet ni vad jag har gjort idag? Det vanliga skulle man kunna säga:) Pluggat och tränat. Lisa kom hit imorse. Hon hade läst 10 sidor och skrivit en när jag hade läst en sida och skrivit 4 rader. Vad hände där? Haha! Nåja jag skrev tillslut en sida. Men nog är det mycket trevligare att prata än att plugga. Eller vad säger du Lisa?
 
Jag var på Bodypump idag och sprang 25 min på löpbandet. Egentligen skulle jag på indoor walking men BP-passet drog över tiden. Hade tänkt att springa i 40 min men det är så GRUVLIGT tråkigt att springa utan hörlurar. Jag räknade var enda sekund!
 
 
Att hitta en vän i vuxen ålder som man passar riktigt bra med, på alla sätt och vis, känns få förunnat. Jag är så glad att jag och Christina fann varandra ♥   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0