Up to date!

I fredags hade jag en ambitös tanke om att stiga upp tidigt för att träna idag. Men när klockan ringde 07.50 lördag morgon var ambitionerna borta. I stället för att träna tog jag sovmorgon till strax efter 9.00. Jag tog med mig frukosten in i tv-rummet och insåg att små saker påminner mig om att jag älskar att leva. Det behövs inte mycket för att jag ska känna mig glad. Det kan vara lukten av kaffe, morgonsol, färglada löv. Ja, vad som helst.  Är inte jag för ung för att uppnått gerotranscendensen, eller är det dags att göra ett undantag i åldersgränsen?
 
Vid 13.00 promenerade jag och Ellen in till stan för en relationsanalyseringsdate. Vi fikade på Station där de verkligen har ett bra uttbud av fika och konstaterade att en macka + kaffe kostar like mycket på café som det gör att gå och äta lunchbuffé på någon restaurang. Eftersom det är en särskild gemytlig känsla över att vistas i cafémiljöer är det värt vart enda öre. 
 
Kvällen har jag spenderat hos Robin tillsammans med Ellen och Lisa. FIilm och marängsviss stod på schemat ♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0