Träningslycka

Jag och Ellen har tränat vårt andra pass sedan terminstart idag. Stepmuskel är hur kul som helst och jag njöt verkligen av att stutsa omkring på stepbrädan igen. Mitt mål under terminen är att träna 3 gånger i veckan:) Nu tycker jag att alla som läser bloggen ska hänga på och göra detta till ett träningsår som heter duga:D
 
Veckans träningspass: Bodypump, stepmuskel och på söndag blir det stepdance. Kul!
 
Nu ska jag återgå till mitt te-drickande och chokladätande tillsammans med Hanna och Elin. Att slappa är också kul;) 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill följa på ett pass Step muskel !!! Jag ska också börja träna 3 kvällar i veckan.. om det nu passar..

Svar: Kul!!! Hoppas du kan träna som du vill:) Jag ska på step dance idag. Det är nog lite väl avancerat för mig, men det ska bli kul med en utmaning! Vi får peppa varandra Sofia!
Frida Marianne Johansson

2012-09-08 @ 22:07:15
URL: http://peaken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0