Sommaren är kort

...och i år regnade den verkligen bort! Nu när jag är tillbaka i Umeå ska jag återgå till bloggandet och jag måste säga att jag saknat det!


Igår fyllde jag 26 (!) år vilket betyder att jag nu är närmare 30 än 20 år. Närmare en medelålders kvinna än en ungdom. Fast! Det går att modellera lite med åldrar. I Stockholm är jag ca 5 (Eller hur var det Anna?) år yngre än min kronologiska ålder och i Piteå är jag 5 år äldre. Så jag kan vara lite vad jag känner för att vara;)


Födelsedagen firades på följande vis:


Torsdag: Jag och Mia hade gemensamt kalas hos farmor i Piteå med släkt och vänner. Hela dagen blev verkligen supertrevlig och vi hade besök från 13.00 - 22.00. 


Lördag: Frukost på sängen i Umeå. Tack Hanna, Arvid och Isak för den mysiga starten på dagen! På Kvällen skulle jag träffa mina Umeå-friends på Lottas i stan. Innan dess skulle vi ses i Hanna L´s nya lägga. När jag kommer dit hade de bakat och laddat upp med "skumpa". Gullungar!


Jag har verkligen haft en bra start på mitt 26:e år i livet.



 


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0