När du inte finner någon tid, det är då du ska ta en paus!

Klockan är snart 03.30 och tyvärr är jag ännu vaken. Har pratat med Teo i flera timmar och det kändes viktigare än min nattsömn. Idag skulle jag städa, boka tvättid, plugga och hade till och med tänkt att se på TV. Nu är det inte alltid lätt att prioritera alla borden och alla måsten. Lite måsten har jag hunnit med, men resterande tid har jag spenderat på trevligare vis. 
 


Robin fyllde år igår och det firades med en riktigt god smörgåstårta! Mycket uppskattat:D
 
 
 
Nu när jag blivit ett träningsfreak bad jag Lisa ta ett kort på mig utan för IKSU idag. Testade på indoor walking för första gången. Ett rätt trevligt pass som får normala människor att svettas och mig att ta färg efter en tomat.
 
 
Kvällen har jag spenderat med de sköna bönor vid bordet ovan. Jag visste att Lisa och Ida skulle ut på en promenad någon gång under kvällen så jag skickade iväg ett sms, på chans, för att säga att de kunde svänga förbi hos mig om de hade vägarna förbi. Som svar på det fick jag: Vi är framme om 3 min! Telepativarning på det!!!
 
På söndag kanske jag tar min paus!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, Frida vad fin du är! På insidan och utsidan. Kramar <3

Svar: Tack det samma Anneli! Och kul att se att det går så bra med danspassen!!! Hade jag varit Piteå hade jag också varit med:D Kram!
Frida Marianne Johansson

2012-09-14 @ 10:17:07
URL: http://annelivet.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0