Mys med mig

Dagens 
 
•Storhandlat och hämtat ett paket åt syrran.
Om man nu kan storhandla enbart åt en person? Matkorgen avslöjar alltid min ambivalens inför vilka varor jag ska välja. Vegetariska vs kött. Ekologiskt och fairtrade vs billigt. Det blir alltid en salig blandning. Jag tycker faktiskt att även små val är viktiga.     
 
•Lagat flygande Jakob + efterrätt.
 Vegostyle! Blev rikigt bra:D
 
•Tränat Step Dance.
Såg fram emot dagens pass eftersom att jag ätligen skulle hänga med i stegen redan från början eftersom jag övat in dem vid de två senaste passen. Gissa om jag blev besviken när en ny instruktör kom in och sa "nu har vi 50 minuter kondition framför oss". Yeah right tänkte jag, 50 minuter av kordinationskamp snarare!
 
•Nu Beck, te och choklad!
 
Jag har verkligen lunkat mig igenom dagen, söndag till ära.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0