.Lovely mornings!

Något jag älskar med att vara student är att schemat ofta är väldigt flexibelt. Jag gillar när det är mycket föreläsningar eftersom jag lär mig bäst genom att lyssna. Samtidigt är det härligt med hemstudier eftersom det ger mig möjligheten att mysa ner mig i soffan och äta frukost framför nyhetsmorgon. Nyhetsmorgon och kaffe är något som Ellen introducerade för mig under c-uppsatsskrivandet och nu ger morgnar likt denna mig en känsla av nostalgi.
 
(Det är något fel på min dator just nu och jag känner en smärre panikkänsla inför tanken att jag inte skickat två kursuppgifter till min hotmail).      
 
Trevlig helg!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

banan på mackan? En hit?!

Svar: Absolut!!! Det är super nice!;) Såg du att jag kommer till piteå ikväll. Om ni är hemma imorgon förmiddag kan jag komma förbi om ni har tid?
Frida Marianne Johansson

2012-09-28 @ 11:13:26
URL: http://peaken.blogg.se
Postat av: Rebecca

SV: Haha, nej! Jag är i Jokkmokk :) Skåne blir till våren ;) Kram!

Svar: Hur hade du det i Jokkmokk? Jag lånade din säng när du var borta:D Tack för det!
Frida Marianne Johansson

2012-09-28 @ 19:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0