IKSU-LOVE

Innan passet:
 
Jag ska äntligen börja om att träna efter en mindre paus på ETT (!) år. Så här sitter jag, en timme innan passet börjar, framför datorn iförd mina nya träningskläder. Jag längtar! 
 
Efter passet:
 
Så ni kanske undrar hur träningspasset var? Ja, säkert himla bra, bara det att jag inte var där. Kom till IKSU 30 min innan passet skulle börja men stod 45 min i kö för att få köpa mitt träningskort. Otroligt surt!
 
 
Innan jag cyklade iväg till gymmet tog syrran lite bilder så att jag kan visa er mina nya fina träningskläder som jag fick i födelsedagspresent. Skorna har jag själv inhandlat men fick ett tacksamt bidrag av farmor till detta:D
 
 
Jag får vara så HÄR mallig så länge jag inte har muskler;) 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jo byxorna är från Gina! :D Haha nja skorna är inte dom skönaste att gå i precis, men ska man vara fin får man lida pin ;-)

2012-09-04 @ 17:34:31
URL: http://rebekkalundkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0