Håll tassarna borta!

Idag var det ett examinerande seminarium i en av kurserna jag läser. Vi utgick från två olika böcker som på olika sätt berör barns utveckling och situation. Seminariet var verkligen intressant och diskussionerna var mångfacetterade antagligen tackvare ett väldigt öppet klimat i gruppen. Glad i hågen efter seminariet cyklade jag iväg till IKSU för ett bodypump-pass. Vad jag då inte visste var att den cykelturen på min röda fina cykel också troligtvis var min sista, för när jag kom ut från IKSU igen var cykeln stulen. Nu har min, Lisas och Robins respektive cyklar blivit stulna under en månads tid. Surt! Det känns verkligen trist att en del människor inte lärt sig att skilja på mitt och ditt för jag tror inte att de behöver min cykel för att överleva. OM stölden inte kan rättfärdigas av något riktigt trångmål vill jag be tjuvarna att hålla sina klåfingriga tassar borta från andras grejer! 
 
Här kommer en bild för att hedra minnet av min fina cykel!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0