Den som söker han finner - finders keepers?

Helgen har gått i festens tecken. Fredagen spenderade jag hos Robin tillsammans med Lisa, Ellen och Anel för att sedan åka in till stan. Utbudet av ögongodis var glest och Robin tappade sin garderobslapp som någon lurifax    tyckte sig ha rätt att utnyttja. Glad ihågen lär lurifaxen varit efter att kammat hem storvinsen. Jämmer och elände! Jag, Robin och Lisa gick hem till mig och frossade i toast fram till klockan 03.00. Rätt skön avslutning på kvällen!  
 
Gårdagen (lördag) spenderade jag på dinner party al á inflyttningsfest hos Malin Domeij och hennes Christoffer. Min + one var Lisa;) Malin och Christoffer bjöd på middag och efterrätt samt hade anordnat roliga tävlingar. Min prestation var si så där i de mer fysiska grenarna medan den var bättre i frågesproten. Jepp, rätt karaktärsbrytande (finns ett sådant ord ens?... karaktärsbrytande. Aja, om inte borde det finnas). Kvällen avslutades med utgång på Rex tillsammans med Lisa och Jenny:)
 
Tog inga bilder igår, men vi var söta vill jag lova!    
 
 
 
 
 
Robin, du bjuder på denna bild va?;)

Kommentarer
Postat av: Robin

Inget finders keepers här inte! Enligt försäkringsbolaget så är detta bedrägeri (!), men de har valt att se det som stöld och jag skall få ut pengar på hemförsäkringen. Tur det när jag inte hade någon drulle!

Och i denna lycka så får jag så glad att jag bjuder på den där bilden! ;)

Svar: Så himla skönt att du får igen pengar! Jackan var verkligen hur snygg som helst. Hoppas du kan hitta en ny som är minst lika fin:)
Frida Marianne Johansson

2012-09-17 @ 15:47:21
URL: http://konstpaus.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0