flopp på brädan men på topp i soffan

Step dance-passet gick inge vidare idag och jag skyller på instruktören. Hon var både snygg och peppig och passet var säkert riktigt kul för stepproffsen i lokalen. Visst jag är inte den ultimata eleven, men jag är inte 100 % förtappad i dessa sammanhang. När folk börjar lämna passet för att de inte hänger med önskar jag att instruktören hade tagit sig en funderare och på ett mer pedagogiskt sätt lärt ut stegen. Nåväl nästa gång ska jag också studsa och tjoa istället för att famla omkring som ett annat flum.

Kvällen spenderade jag tillsammans med Lisa och en tekopp i min soffa. Mycket mysigt! Tog ingen bild på oss hetingar så jag delar med mig av en vimmelbild från sommaren i Piteå... för det var typ (...) så vi såg ut ikväll;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0