En klapp på axeln

Idag har jag varit duktig. Mellan 8.30 - 16.30 har jag befunnit mig på universitetet och gick efter det raka vägen till IKSU för ett steppass med Ellen och Robin. När jag kom hem, diskade jag, plockade undan i köket generellt, lagade mat, passade Isak (han var utan mamma sin i 1 ½ timme), duschade och har nu dessutom bakat muffins. Tänk om jag skulle orka upp på ett indoor walking-pass imorgon kl 7.00. Hade jag inte varit världens hurtigaste då? Någon annan än jag som njuter av att vara effektiv?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så duktig!! :D

Svar: tack:D Jag for dock aldrig och tränade på morgonen. Det orkade jag inte. Ska träna imorgon istället och jag längtar. Det hade varit kul om vi kunde gå tillsammans, du som kan hela passen även efteråt!
Frida Marianne Johansson

2012-09-11 @ 19:04:18
URL: http://peaken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0