Arbetsförmån: en frukt i veckan!

Dagens schema:
Plugg (inte alls lika mycket som jag tänkt)
Lunch och häng hemma hos mig med Lisa och Robin.
Core control + Step muskel. Känner verkligen hur träningspeppen ökar ju mer jag tränar!
Kollat in lite socionomjobb för första gången. Ett i Stockholm kändes extra spännande. 
 
Dagens roligaste:
En jobbannons lockade socionomer med gratis kaffe och ett äpple per vecka! Tragiskt, komiskt, bra eller dåligt?! Jag vet inte, men kul var det i alla fall! 
 
Visst är det skönt att ha lägenheten för mig själv. Varje gång jag kommer hem glädjs jag åt att det är städat. Allt står på sin plats och jag kan strosa runt i lägenheten med rumpan bar om jag så vill. Nu sitter jag här själv, med min tekopp, och saknar lillfamiljen. Nu kan ni komma hem:)
 

Kommentarer
Postat av: Robin

Jättegod lunch och trevligt sällskap, tack! :-)

Svar: Det var så lite!:D
Frida Marianne Johansson

2012-09-25 @ 23:23:28
URL: http://konstpaus.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0