"Allt i livet är ju inte roligt" - O.G

I morse insåg jag snabbt att jag nu mer lider av en funktionsnedsättning som jag tror kallas något i stil med: satanius träningsvärkus! Ljumskarna är så stela av värk att de gjort sig påminda i vart enda fotsteg. Det kanske var deras vilja och inte mer än rätt eftersom att de ofta glöms bort. Jag menar, när får ljumskar stå i centrum? 
 
Eh... nu lämnar jag ljumskprat. Jag är nog bara trött. Jag var upp tidigt imorse och är i vanlig ordning vaken sent på kvällen. Sömn är periodvis knepigt för mig och påverkas lätt av mitt mående och min omgivning. Känner jag oro och är i obalans finner jag inte lugnet jag behöver för att somna. Dessutom upplever jag att jag sällan går in i djupsömn i och med att jag vaknar oerhört lätt. Men! Jag har världens skönaste säng och det känns som att jag klarar mig bra på lite sömn. Jag vet också att det kommer komma perioder under vilka jag sover bättre. Det är en skön tanke!  
 
En kort resumé över dagen:
 
•Vaknade tidigt för att kopiera och låna en massa kurslitteratur. Jag fick tag i alla böcker jag ville!
Haft föreläsningar mellan 10 - 15. Rätt bra föreläsningar. Bäst var när föreläsaren (O.G) sa följande om en av våra kursböcker: "Allt i livet är ju inte roligt!".
•Gjort massa saker som jag inte orkar nämna.
•Ätit världens godaste tacos hos Lisa!
•Halvsett hollywoodfruar. Herregud vilken narcissistisk personlighet den där Gunilla har! Nästan jobbigt att se.
 
Nu ska jag försöka sova för jag har tvättid klockan 7 imorgon och klockan 10 får jag besök :)
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0