18 januari 2013 - lägg det på minnet;)

Det blir att jag åker till Piteå imorgon eftermiddag. Pappa hämtar mig på busstation. Så det blir middag, fredagsmys och övernattning på Domherregatan:) Lördag åker (går) jag till farmor och på kvällen är det Christinas och Anders utflyttningsfest som gäller. Söndag ska jag träffa mami! 
 
Sofia du kanske har en lucka på lördag förmiddag? Ska smsa dig om det:D
 
Dagens:
Pluggandet har inte gått bra idag så jag håller tummarna för att det går bättre nästa vecka. I övrigt har jag gjort allt annat än att plugga. Jag har bland annat sprungit 30 min på Iksu. Kände mig inte riktigt i form så det blev inte mer än så. Var även på skolan en sväng för info om vidarestudier. Funderar på att ta en magister i socialt arbete. Klarar jag plugga på 150 % den här terminen saknas det bara 15 hp uppsatsskrivande, så why not? Jag får se. Kommer i alla fall ansöka om det till veckan. 
 
Dagens häftigaste: Vi har fått veta vilket datum vi har examenceremoni. Fredag 18 januari 2013! Kan inte förstå att tiden gått så fort! Kul, men också lite vemodigt.
 
Nu väntar jag att det ska ringa på dörren för Ida och Lars ska komma hit och dricka te och äta glass. Mysigt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0