Uppdatering på sockerdetoxen

Igår gick detoxen jättebra nästan hela dagen. Jag åt visseligen choklad, men tillsammans med ett mål mat. Precis som planerat vill säga. Si så där 23:00 orkade jag inte stå emot vetskapen om glassen som låg och väntade i frysen. Nåja, det är inte lätt att bli av med ett beroende. 
 
Idag har jag ätit en chokladbit, två kakor och sitter nu och äter digestivekex och nybakt sverigekaka. Det här med sockerdetox känns inte kul längre. Idag trivs jag med mitt beroende och tänker inte ge upp det! Känner mig aningen galen när jag skriver detta. Tänk er Smeagol och ringen, that's me och kakor!
 
Sverigekakan på bilden nedan bakade jag nyss eftersom Mamma och Mia ska komma hit imorgon. Som ni ser har den redan blivit provsmakad;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha älskar att du ger efter för dina begär! Det är nyttigt i lagom mängd :P
Och man kan ju faktiskt inte bara sluta så där tvärt! En nedtrappning är vad du behöver. En slooooow nedtrappning :D

Svar: Tack för peppen!!! Nu har jag kommit på varför jag är beroende. Kolla in mitt senaste inlägg;)
Frida Marianne Johansson

2012-10-18 @ 22:54:48
URL: http://jennydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0