Tummen upp

Jag tog bussen till universitetet idag (för andra dagen i rad) för att slippa kånka på min bag fullproppad med diverse viktigheter. Skrivandet gick okej och dagens träningspass på iksu gick riktigt bra. Jag kände mig i så pass bra form att mina stackars vänner fått stå ut med mina spännisfasoner under kvällen! Efter passet kilade jag i väg till Lisa på middag. Surr och mat, kan det bli bättre? Efterrätten serverades hemma hos mig och till den anslöt sig Jenny, Ida, Lars och XO. Kvällen bestod av en massa skratt (bortsett från samtalen om jordens undergång och etiska ställningstaganden) och ja, hela dagen/kvällen får tummen upp!
 
Min banankaka fick även tummen upp av Lisa och Jenny:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0