Tanke känsla handling

Hade föreläsning i verksamhetsutvecklings- och utvärderingskursen idag och var så nöjd över budapestrullen jag införskaffade under rasten att ja inte kunde låta bli att, så diskret som möjligt, föreviga detta ögonblick (bilden gör rullen verkligen inte rättvisa). Nu när jag tänker efter var jag nog ingen höjdarstudent idag. Vi är väldigt få personer i kursen och jag lämnade klassrummet under undervisningen för att ta ett samtal från vårdcentralen, smsade, fikade och fotade dessutom det hela istället för att koncentrera mig på föreläsningen.   
 
Stannade kvar på skolan efter föreläsningen för att skriva klart en seminarieuppgift... jag skrev inte klart den, nej. Tycker ändå att det gick bra för jag har verkligen inte mycket kvar. Känns som att alla timmar jag lagt på uppgiften handlat om att kapa text, vilket jag är riktigt dålig på. I stället för att ta bort hela stycken sitter jag och ändrar små ord bara för att få med så mycket som möjligt. Dålig studieteknik. 
 
Gick raka spåret från UB till IKSU. Det blev step muskel idag och de har fortfarande inte fixat ventilationen. Svettpoäng även idag!
 
Har haft ett långt samtal med Teo, vilket är anledningen till att jag fortfarande är vaken så här 01:20 en vardag. Ja, allt i livet är inte lätt.
Hanna, Isak och Arvid är även tillbaka nu:D 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0