Sötsak!

Pratade med Sofia i telefon idag, på väg hem från ett kul step dance-pass, då hon frågade om jag fått post. Nej, inte hade jag det sa jag. Men när jag kom hem hittade jag ett litet brev under en tidning på byrån i hallen. I det fanns ett ljuvligt litet kollage på Otto som ska döpas i december. Tyvärr har jag en hemtenta dagen efter dopet i Piteå så jag fick bittert tacka nej till att delta. Jag är dock helt säker på att det kommer bli en riktigt fin dag för alla som är där.
 
Söt som socker är han lilla Otto!   
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skittråkigt att du inte kan komma! :(

Svar: Men ja! Verkligen jättetrist. Maximal otur. Hoppas det blir en riktigt fin ceremoni!
Frida Marianne Johansson

2012-10-29 @ 09:44:17
URL: http://peaken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0