När tiden springer iväg

På väg hem från universitetet stannade jag upp en liten stund vid ÅC och tog ett extra andetag. Jag gör så ibland för att riktigt fånga känslan i ögonblicket. Den här vägen har jag vandrat i tre års tid. Mycket har hänt under denna tid och det är med vemod jag närmar mig slutet av min tid som student.
 
I klassen blir vi ofta indelade i olika mindre studiegrupper, så kallade basgrupper. Den första gruppen jag var med i har jag fortfarande kontakt med. Ikväll var troligtvis den sista träffen med the original base group eftersom vi brukar ses ungefär en gång per termin. Jag är verkligen glad över att jag fick en så fin start på studietiden, mycket tack vare denna grupp. Gruppen har en ödmjukhet och värme som jag kommer sakna.    
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0