När livet känns lekande lätt

Det hopar sig i kurserna jag läser nu och jag vet inte exat hur många uppgifter som ska spottas ut till den 5/11 vilket gör att jag känner mig extra tacksam för idag. Ibland känns det som att allt bara fungerar och så var det idag.
 
* Föreläsningarna var intressanta
* Diskussionsövningen var givande
* Fick igen en examinationsuppgift med spetsbetyg
* Blev "egoboostad" när en före detta kollega sa att hon hoppas att jag ska kunna jobba med dem igen och när jag fick en komplimang om att jag var smart av en kille jag tycker verkar väldigt smart
* Stannade och pluggade ett par timmar efter föreläsningarna och fick en hel del uträttat på så kort tid
* Mitt examensbevis låg i ett kuvert på byrån när jag kom hem
* Jag har just ätit nybakta scones och yoghurt med fröer, bär och honung.
 
Så härligt det är när allt bara fungerar. Jag njuter tacksamt för dagen. 
 
 
Så här mörkt var det när jag gick hem från universitetet idag. Jag älskar verkligen att vara där!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Visst är det en fantastisk känsla att få sitt examensbevis. Känns stort och fint. Du ska vara så stolt över dig själv Frida. Vilket kanonjobb du gjort. Härligt att läsa att det är bra med dig. Och vilken gobit Isak är. Svante har inte riktigt förstått det här med att ta sig framåt. Han satsar fullt på baklängesålning. Hoppas att det blir en OS-gren för då kommer han att vinna stort ;) Ha en fin helg vännen och hoppas att vi kan ses snart!! Kramar <3

Svar: Ja, det är det verkligen. Trots att jag "haft" min kandidatexamen sedan juni så var det kul att få det på papper:) Nu är det bara en termin kvar och sedan förhoppningsvis ut på arbetsmarknaden. Kommer dock sakna studielivet!
Så gullit och kreativt att han tar sig fram baklänges. Men så besvärligt för honom? Eller når han sina mål? Måste se gulligt ut i alla fall:) Jag kommer till Piteå i november, men då har jag fullt upp. Är nog bara hemma tre dagar och ska arbete heltid. Blir det att jag stannar längre kommer jag gärna förbi en sväng! Kram till dig och hela familjen.
Frida Marianne Johansson

2012-10-26 @ 08:04:52
Postat av: Anna Pee

WOW!!!! Du har ett bevis!! Coolt!!!

Svar: Men JA, visst är det! Kandidatexamen i socialt arbete! Inte illa:D
Frida Marianne Johansson

2012-10-29 @ 10:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0