Mätt i magen

Vilken seg dag på universitetet. Rasterna var få och jag, med flera, satt och lyssnade med jackor, vantar och halsdukar på. Nog för att jag tycker man ska värna om miljön, men jag vill inte frysa ihjäl på kuppen. Så höj värmen för gudsskull! Jag satt kvar ett litet tag efter skolan och lyckades få tag i boken jag behövde för att skriva klart en uppgift. Skönt! Mindre skönt var det på dagens bodypumppass.
 
Efter gymmet gick jag hem till Lisa och åt romantisk middag för två. Hon hade tänt ljus och lagat sagolikt god mat. Så god att jag bokstavligen slickade av tallriken. Pinsamt? Javisst, men det var det värt!
 
 
 
Så här mycket uppskattade jag maten och sällskapet (bilden är tagen vid ett annat tillfälle).
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0