Fabulous 4

Jag, Hanna, mamma och Mia har skrattat ikapp ikväll. Herregud, nu vet jag var mitt sockerberoendet kommer ifrån. Det är genetiskt nedärvt! Jag berättade om att ett par vänner som i dag talade om att de bara äter fika en (!) gång i veckan och i bland färre. Alla runt bordet satt och gapade oförstående, var på det går upp ett ljus för mamma; "men de kanske menar vrålfika!?". Mamma var helt övertygad om att de åtminstone åt en bulle eller kaka varje dag för; "man kan ju inte fika bara EN gång i veckan!" (Mamma, 2012).
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Testing

2012-10-20 @ 00:34:59
Postat av: Jenny

Haha förlåt om vi krossar era drömmar! Fast den här veckan kan jag säga att jag faktiskt fikat två gånger! Jonathan kommer inte upp så jag åt hans bakelse till frukost idag ;)

Men jag blev verkligen intresserad av det där med VRÅLFIKA! Det låter ju helt megaunderbart :O

Svar: Hahaha! 2 bullar, det var som tusan. Igår fikade vi 3 gånger (mia 4) haha! Men jag lyckades att inte fika under frukosten. Det du! Men nu ska jag inspireras av er och har köpt hem frön och nötter som jag ska äta istället;) Och du, vi får ta och vrålfika någon dag;) Ska du till universitetet imorgon?
Frida Marianne Johansson

2012-10-20 @ 13:33:01
URL: http://jennydarling.blogg.se
Postat av: Minna

Hahaha, fantastiskt! :) kram till dig Frida. Hoppas allt är bra!

Svar: Vad kul att du kommenterade Minna! Jag har tänkt skriva tillbaka till dig i EVIGHETER men har inte lyckats ta mig för. Ska ta tag i det! Vill ju ha en ny uppdatering;) Hoppas allt är bra med dig också. Kram
Frida Marianne Johansson

2012-10-21 @ 14:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0