Dagens

Var på en föreläsning mellan 10 - 12 idag, men struntade föreläsningarna som var på eftermiddagen. Skönt var det för då hade jag energi till att läsa igenom min examinationsuppgift till på torsdag. I morgon ska jag till universitetet och för att rätta den. Det är rätt irriterande att inte ha rättstavning i mitt word. Nåväl...
 
Tränade step muskel idag. Kul pass men tyvärr har de fixat ventilationen, så jag fick inte svettas den här gången. Svett ger, enligt min mening, en känsla av riktig ansträngning oavsett om det står i relation till verkligheten eller ej.
 
I övrigt har jag kollat jobbutbud för socionomer via AMS hemsida och jag måste säga att det ekar rätt tomt i norra Sverige, men jag är rörlig! Hittat dessutom igen mitt CV idag. Det känns skönt att börja scanna vilka alternativ jag har och till veckan/helgen ska jag försöka mig på ett personligt brev. På tal om jobb så kommer jag till Piteå tre dagar i slutet av november för att jobba på Strömgården. Känns verkligen kul!
 
En minut över ett. Jag är verkligen inte duktig på att lägga mig i bra tid.
 
Natti natti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0