Varför gör jag uppe nu?!

Jag borde verkligen inte ligga i sängen och blogga nu. Ligga i sängen - JA! Blogga - NEJ! Sov inte så mycket inatt och hade tvättid 07.00. Skönt med rena kläder! Förutom tvättande, som när man är beroende av tvättstuga faktiskt tar väldigt mycket tid, har jag verkligen ENBART pluggat idag. Det känns verkligen som att jag suttit med den här världstråkiga  uppgiften i ett år! Trodde det skulle gå mycket snabbare och tänkte bli klar idag då jag inser att den ena databasen inte tar upp de studier jag trodde den skulle ta upp efter en tidigare snabbsök. Problemet var då att jag var tvungen att ändra i resultatet etc. När jag suttit kanske två timmar med detta börjar jag tycka det är konstigt att artiklarna jag kollar på är från 2004. Yes! I did it! Hade råkat komma åt en inställning som gjorde att jag endast sökt artiklar från 2004. Heja, heja! Då var det bara att göra om igen då resultatet nu var missvissande. Jippihej!
 
Nåväl jag har i alla fall rena kläder... ja, alltså i garderoben. Själv är jag skitig. Har inte duschat efter gymmet och ligger under täcket i mjukiskläder som jag haft på mig hela dagen. Orkar inte byta om! Tur att jag är obrydd om min egen skit. Vill ni veta något tragikomiskt? Jag sov middag idag, något jag inte unnat mig på väldigt länge. Mysigt tänker ni? Jag vaknade upp sju minuter senare av att jag drömde om RCT-studier. Kan de vara de sju minuterna som gör att jag fortfarande är vaken? Nja... skulle inte tro det.
 
Ja ni vänner, det är bara en sådan dag;)
 
Något väldigt positivt från idag är att mina knän klarade Body Pumpen. Vilken lycka! Jag är tillbaka på banan. En annan bra sak med idag är att jag köpt hem världens godaste bröd och druckit massa smoothi. 
 
Nu måsre jag verkligen sova för om 5 timmar ringer väckarklockan. Då ska jag till Ellen och plugga och på dagen kommer Mami och hälsar på:)
 
Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0