Trött med på gott humör

I natt sov jag inte bra vilket gjort att dagens föreläsningar kändes rätt suddiga. Tack och lov klädde jag mig varmt och hade med kaffe och mellanmål vilket gjorde dagen lindrigare. Jag har alltid väldigt kalla händer men idag lånade jag Hannas vantar a lá hemlösstyle och de fungerade riktigt bra. En tacksam upptäckt!
 
Efter skolan gick jag och Lisa till IKSU för ett body balance-pass. Vilken skön träningsform det är! Under avslappningen höll jag, för första gången, på att somna. Så trött. Nu myser jag i soffan med hemmagjorda vegetariska hamburgare innan jag ska strukturera morgondagens studier. 
   
 
Något jag gillar med Universitetet är att det ofta är folk som gör reklam för sina intressen och arbeten. Idag bjöd dessa tre kvinnor på magdans.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0