Tillfället när du ska ta en paus är då du inte har tid!

Tiden räcker knappast till för träning, (massor av) plugg, vardagssysslor och jobbsök och kanske var det just därför jag i dag behövde en paus. Klockan 09.00 var jag hos Ellen. Vi skulle ha en effektiv pluggdag som istället blev till en effektiv pratdag. Och kanske behövde vi det då vi har inte haft mycket "egen" tid den här terminen.
 
Efter lunch kom Hanna och Isak och hämtade oss för att spendera resten av dagen på stan. Så smidigt allt gick! Alla butiksbiträden var väldigt trevliga jag (!) shoppade en massa vilket gjorde Ellen full av förvåning. Efter tre år tillsammans fick vi plötsligt ombytta roller;) Fika och köpa årets första julklapp och julpyssel hann vi också med.   
 
 
 
Nu kan vintern komma! Byxorna och mina riktigt varma skor köpte jag i dag. Jackan har jag ärvt av Ida. Lyckost mig! Isak kanske ser snäll ut på första bilden när han smeker henne på kinden. Men låt er inte luras av den söta ytan. Isak har en förkärlek till att slåss nuförtiden. 

 
 
Men visst är han charmig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0