Tick tack!

Klockan ringde vid 07.00 imorse, men eftersom jag sovit illa somnade jag om till 08.00. Jag tror det är ovissheten inför framtiden som börjat påverka mig. Att Isak gallskrek mitt i natten hjälpte inte heller. Det känns konstigt att inte ha en plan. Var ska jag bo? Var vill jag ens bo? När kommer jag få ett jobb och kommer jag känna mig nöjd med det? Skönt är att jag har lägenheten här i Umeå och jag sparat ihop pengar som jag kan leva på i någon månad. Lite framförhållning har jag allt! För några år sedan kunde jag leva med några hundralappar på kontot (utan sparade pengar som många av någon anledning ofta inte räknar som sin egendom. Konstigt det där) känna mer ro än vad jag gör nu när jag har betydligt mer. Sicken liten hippie! 
 
Även om inte natten var bra så har dagen varit desto bättre. Jag spenderade rätt många timmar på Universitetet och det känns skönt att ha påbörjat den uppgift som vi tilldelades igår, trots att det gick rätt segt. Gick i alla fall till IKSU efteråt. Jag älskar IKSU och jag älskar känslan av att kroppen blir starkare!
 
Som ni vet gillar jag att unna mig själv sötsaker. Jag försökte vara nyttig och äta en apelsin i stället för onyttigt socker. EN APELSIN?! What the heck! Vem blir nöjd av en apelsin?! Chockladbollar mina vänner, det gör susen;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0