Tekniskt avbrott

Tog en massa kort från kvällen som jag tänkte dela med mig av på bloggen, men när jag ska lägga in dem i datorn är de borta. Mystiskt. Nåja, jag gör ett nytt försök imorgon. 
 
Har i alla fall pluggat idag och jag kan tacksamt säga att det gick rätt bra. Ofta presterar jag väldigt lite och under väldigt lång tid, men idag har det funkat fint. Klockan fem knackade Lisa på dörren och sedan dess har kvällen handlat om mat. 
 
Vi gick först till ICA där de bjöd på julbord. Helt otroligt! Vi inhandlade våra varor och gick hem till mig och lagade ribs och coleslaw. Lika gott som på ALLSTAR! Nu när Lisa gått hem ska jag börja söka jobb.
 
Bra dag!
 
 
Ungefär så här såg maten ut som vi lagade;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0