Passion for smoothie

Jag steg upp 9.45 i morse och började dagen med en banan- och jordgubbssmoothie. Jag är helt såld på smooties och har i dag druckit en liter. Imorgon ska jag testa en ny smak; banan och annanas. Love it! Smoothis, eller shakes, får mig att tänka tillbaka på min och Hannas tid i Thailand. Jag kan fortfarande få cravings efter coconutshakes.
 
Tyvärr har jag inga egna bilder från Thailand (förutom i äkta pappersformat) men hittade denna på facebook. Vi var på en båttripp utanför Koh Chang tillsammans med thaikillarna och ett gäng svenska tjejer vi brukade hänga med. Kanske en av de absolut bästa dagarna på hela resan och i mitt liv. Kristallklart resekatalogsvatten, värme, massa mat och dryck och vetskapen om att vara helt fri i drygt två månader till. Det kallar jag livskvalitet. Men vet ni vad? En fruktsmoothie hemma på Gnejs bidrar också till min känsla av livskalitet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0